Σε ποιες Ελληνίδες Youtubers πάτησα UNSUBSCRIBE






Με αφορμή ένα παλιό μου post -για τις αγαπημένες μου τότε Vloggers- είπα σήμερα να ανανεώσω τη λίστα μου αφού εκείνη η ανάρτηση του 2015 καθόλου δεν αντιπροσωπεύει  πλέον τις επιλογές μου. Οι άνθρωποι αλλάζουν, εκείνες κ εμείς, συνεπώς νιώθω ότι δεν "ταιριάζω"πια με αυτά τα κορίτσια.  Έτσι, χωρίσαμε.
Καταρχάς, ας αναφέρω ότι σχεδόν ποτέ δεν κόλλησα με κάποια beauty "guru" μιας και συχνά επαναλαμβάνουν μια θεματολογία σε πολλά βίντεο και είναι κάτι που με κουράζει. Οπότε, όταν νιώσω κάτι τέτοιο, δεν θέλω να εμφανίζεται καν στις συνδρομές μου άρα και πατάω Unsubscribe. 






Ας ξεκινήσουμε με εκείνη που είχα αρχίσει και τότε. Κορίτσι μου πόσα haul, πόσα χρήματα έχεις πετάξει σε ρούχα, καλλυντικά κλπ; Δικαίωμα σου βρε αγάπη μου αλλά με κούρασε να βλέπω συνέχεια το ίδιο. Και γενικά, με έκανε να σιχαθώ τα haul και πλέον δεν μου αρέσουν από καμία. Βαρέθηκα αυτή τη καταναλωτική μανία σε μια περίοδο που βλέπω ανθρώπους να υποφέρουν. Άλλοι δεν έχουν δουλειά, δεν έχουν να γεμίσουν το σπίτι τους με φαγητό, άλλοι χειρότερα δεν έχουν σπίτι. Επειδή λοιπόν αναθεώρησα κάποια πράγματα σε σχέση με τη ζωή και έφτασα σε μια ηλικία που προσγειώθηκα, ευτυχώς ομαλά, δεν αφιερώνω το χρόνο μου στο να βλέπω χαζά πράγματα. Τώρα τελευταία που μπήκα τυχαία στο κανάλι της, είδα ότι άρχισε να κάνει και άλλα είδους βίντεο που δεν μου λένε ακόμα κάτι. 





Από τις πιο πρόσφατες απεγγραφές μου. Μια τα πολλά sponsored video, μια τα βαρετά για εμένα vlogs, μια το προφίλ γυναίκας που βγάζει (δεν θέλει γάμο, παιδιά, οικογένεια, είναι free spirit) επέλεξα να μην είμαι συνδρομήτρια της. Δανάη δεν φταις εσύ, εγώ φταίω. Δεν ταιριάζουμε. Και όσο να είναι, θέλεις λίγο να ταυτίζεσαι σε κάποια σημεία με αυτή που παρακολουθείς. Ή έστω να γελάς με αυτά που λέει, να έχει χιούμορ που κολλάει με το δικό σου. Όχι, όχι. Καμιά φορά που κάνει κάποιο βίντεο που με ενδιαφέρει το βλέπω (όπως τώρα τελευταία με τους χειρότερους πελάτες) , οπότε θα μπορούσαμε να πούμε ότι βλεπόμαστε, εεεε... τη βλέπω περιστασιακά. 





Άλλη μια youtuber που αγαπούσα στο παρελθόν, αναγκάστηκα να της βάλω Χ. Ας πούμε ότι πλήττομαι να βλέπω τα ίδια και τα ίδια. Με χάλασε και λίγο το μαλλί που το κόντυνε υπερβολικά άρχισε να το βάφει πράσινο κ δεν τα πολυγουστάρω κάτι τέτοια. Θα με πεις κομπλεξική; Δεν ξέρω, απλά σου είπα και πριν. Θέλω λίγο να ταυτιστώ. Θέλω να σε θαυμάσω για κάτι, να μου δώσεις και εμένα ένα κίνητρο. 





Αχ μικρό Χριστινάκι, αχ Χριστινάκι! Αυτή σου η τσιριχτή φωνή αργά ή γρήγορα τον εκνευρίζει τον θεατή. Ωραίο το χαμόγελο, ωραία και η αισιοδοξία στον άνθρωπο αλλά τα αυτιά μου ποιος θα τα λυπηθεί; Επιπλέον, δεν γουστάρω Γερμανία -να ναι η Μέρκελ άραγε; - δεν τη θέλω ούτε να τη βλέπω ούτε εννοείται να μου δίνεις λόγους να αφήσω την Ελλαδίτσα μου για να ξενιτευτώ εκεί!





Αν και θα μπορούσαμε να ταιριάξουμε ρε Μαργαρίτα, τελικά δεν έδεσε το γλυκό. Την θεωρώ πολύ καλή κοπέλα και μου βγάζει μια συμπάθεια εντούτοις βαριέμαι απίστευτα το περιεχόμενο των βίντεο της. Όταν έκανε δύο,τρία βίντεο σχετικά με το γάμο της, τα παρακολούθησα αλλά όλα τα υπόλοιπα είτε είναι beauty είτε κατά καιρούς βιβλία που διαβάζει, δεν δεν δεν. 




Όταν την είχα εντοπίσει στη κοινότητα, λέω ορίστε μια που διαφέρει από τις άλλες! Έμεινα για αρκετό καιρό στο κανάλι της, αλλά όταν είδα ότι ανεβάζει βίντεο που δεν μπαίνω καν στο κόπο να τα ανοίξω, τότε της είπα μωρό μου bye! Τι γίνεται ρε παιδί μου με αυτόν τον βιγκανισμό; Τι έπαθαν όλοι και σταμάτησαν όχι απλά να τρώνε κρέας αλλά και τα παράγωγα των ζώων; Σε τι κόσμο ζούμε; Αυτή λοιπόν η μανία να αποφύγει όλα αυτά και η μεγαλύτερη μανία να βρει άλλα που θα αντικαταστήσουν την άλλοτε φυσιολογική διατροφή, με κούρασε Βικτώρια. Ααα και κάτι τίτλοι clickbait τους λέμε στο χωριό, κάτι που λένε και στο χωριό της Fesenco...


Έχω κάνει unsubscribe και από άλλες, αλλά δεν θα σας λέω, αν σας αρέσει θα έρθει part 2. Μέχρι τότε κάντε Like, Subscribe k Share αυτό το βίντεο. 😉

-------------------------😂😀😀😀😀  just joking--------------------------------

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστώ που επισκεφθήκατε το blog μου!

Δημοφιλείς αναρτήσεις