Τι δεν μου αρέσει στο μακιγιάζ εν έτει 2016

Πραγματικά, το ίντερνετ κ ειδικά το Youtube μας έμαθε πως να κάνουμε μακιγιάζ αλλά και τεχνικές κατάλληλες για το πρόσωπο μας. Αλλά όπως σε όλα αυτά που μαθαίνεις, κάποια υιοθετείς και κρατάς κ άλλα δεν τα επιλέγεις. Στο σημερινό post λοιπόν θα σας πω τι δεν αρέσει σε εμένα στο μακιγιάζ.

Τις προάλλες διάβασα κάποιο σχόλιο κοπέλας σε βιντεάκι που έλεγε ότι πλέον οι τάσεις του μακιγιάζ θυμίζουν drag queen! Και πράγματι! Πλέον το μακιγιάζ είναι σχεδόν το ίδιο από την μια κοπέλα στην άλλη ανεξαρτήτως αν έχουν διαφορετικές ανάγκες. Για παράδειγμα δεν χρειάζονται όλες contour στη μύτη ή δεν μπορείς να έχεις ήδη σαρκώδη χείλη κ επειδή το επιτάσσει η μόδα να κάνεις το περίγραμμα των χειλιών σου πάνω από το υπάρχον. 



Με λίγα λόγια, αν όλες μας βαφόμαστε με ένα συγκεκριμένο μοντέλο τότε θα πετύχουμε το ακριβώς αντίθετο από αυτό που επιθυμούμε. Είμαι η πρώτη που τρελαίνεται για μακιγιάζ και ειδικά ότι αφορά τις φωτοσκιάσεις αλλά ξέρω και τι ταιριάζει στο πρόσωπο μου. Αν μακιγιάρω μια φίλη μου, καταλαβαίνω αμέσως ότι αυτό που κάνω πάνω μου δεν χρειάζεται στον ίδιο βαθμό στο πρόσωπο της. Για παράδειγμα έχω σημάδια από ακμή και χρειάζομαι πιο καλυπτικά προϊόντα, η κολλητή μου έχει υπέροχο δέρμα οπότε το δικό μου foundation θα της πέσει βαρύ και δεν θα έχει ωραίο αποτέλεσμα πάνω της. 




Ένα άλλο κεφάλαιο; Τα φρύδια. Βρε κορίτσια μου καλώς ή κακώς δεν γεννηθήκαμε όλες με πυκνό ή/και χοντρό φρύδι. Εγώ δηλαδή! Έχω λεπτά φρύδια, πρέπει για να δείχνω όμορφη να πάω να ζωγραφίσω πάνω από τα φρύδια μου, άλλα φρύδια; Γιατί να το κάνω αυτό; Φανταστείτε το αγόρι σας, τη μαμά σας κ γενικά αυτούς που σας γνωρίζουν και σας βλέπουν καθημερινά άβαφη. Ξαφνικά μια μέρα, λέτε θα βάψω τα φρύδια μου και ακολουθείτε πιστά όλες τις τεχνικές που είδατε από τις beauty gurus για να έχετε το ανάλογο αποτέλεσμα με αυτές. Σας βλέπουν οι δικοί σας κ βλέπουν κάποια άλλη, βλέπουν μια γυναίκα που δεν ξέρουν. Και για να το θέσω καλύτερα και να γίνει κατανοητό αυτό που έχω στο κεφάλι μου εν πάση περιπτώσει, το αγόρι σας, σας αγαπάει έτσι όπως είστε, αγαπάει τα λεπτά φρύδια σας ή τα αραιά φρύδια σας ή τα μικρά σας χείλη κ πάει λέγοντας. 

Ο σκοπός του μακιγιάζ δεν είναι να μας κάνει αγνώριστες ή να μας κάνει όλες ίδιες. Δείτε το μακιγιάζ σαν ένα τρόπο για να βελτιώσετε τα ήδη όμορφα χαρακτηριστικά σας. Αγαπήστε τον εαυτό σας και τις ατέλειες που μπορεί να έχει. Δεν πειράζει που δεν έχουμε μεγάλα αμυγδαλωτά μάτια, σαρκώδη χείλη, λεπτή μύτη, αλαβάστρινη επιδερμίδα... Είμαστε γυναίκες με ξεχωριστή ομορφιά η κάθε μια. Ας αποδεχτούμε το πρόσωπο μας κ αν αγαπάμε τα καλλυντικά, τότε ας δημιουργήσουμε πάνω στο καμβά που μας δόθηκε από τη φύση. Ο καμβάς αυτός είναι μοναδικός κ δεν πρέπει να μοιάζει με κανένα άλλο. Βρείτε τι σας ταιριάζει τόσο στο πρόσωπο όσο και στο χαρακτήρα. Το smokey δεν ταιριάζει σε όλες μας, τα φανταχτερά κόκκινα χείλη επίσης. Δείτε τι προτείνουν οι beauty vloggers, κρατήστε όμως αυτά που σας κάνουν εσάς να νιώθετε στα αλήθεια όμορφη!





1 σχόλιο:

  1. Hello, we have noticed that you have very nice beauty blog and would like to offer you to test some of our quality products for free and write a review about them. If you are interested, please visit our eshop and contact us. Thank you for sharing our eshop on your blog: https://www.parfimo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ που επισκεφθήκατε το blog μου!

Δημοφιλείς αναρτήσεις