7+1 Beauty συνήθειες που έχω την Κυριακή

Η Κυριακή είναι η μέρα της ξεγνοιασιάς, της ξεκούρασης για τους περισσότερους. Είναι η μέρα του ρεπό που περιμένουμε να έρθει πως κ πως όλη την εβδομάδα. Περισσότερος ελεύθερος χρόνος για τον εαυτό μας άρα και για το Beauté μας




Ποιες είναι οι δικές μου συνήθειες για την Κυριακή;

1) Ξυπνάω εννοείται αργά, έχοντας χορτάσει ύπνο, όντας ξεκούραστη και τρώω πρωινό βλέποντας Youtube. (εδώ θα μάθεις ποιες είναι οι αγαπημένες μου Youtubers)



2) Μεγάλη μου αγάπη μετά τον καθαρισμό προσώπου είναι να απλώνω στο πρόσωπο μου μάσκα. Εφαρμόζω συνήθως αργίλου (αναλυτικό review εδώ) ή μια με πηλό και δενδρολίβανο από την Sostar (προσφέρει ενυδάτωση και έχει μόνο 2-3 ευρώ!)



3)Στη συνέχεια απλώνω την ενυδατική μου με κυκλικές ανοδικές κινήσεις κάνοντας μασάζ στην επιδερμίδα για να απορροφηθεί καλύτερα. 



4)Τι έχει σειρά; Φυσικά τα φρύδια. Τα βγάζω τουλάχιστον μια φορά μέσα στην εβδομάδα αλλά μόνο τα καθαρίζω χωρίς να τους δίνω σχήμα. Οπότε, όταν έχω χρόνο τα φροντίζω περισσότερο.




5)Και επειδή σημαντικό κομμάτι της εξωτερικής μας εμφάνισης αλλά και της υγείας μας αποτελούν τα δόντια, χρησιμοποιώ οδοντικό νήμα, το οποίο κατά την δική μου άποψη είναι το μοναδικό που τα καθαρίζει σε βάθος. Παρόλο που χρησιμοποιώ ηλεκτρική οδοντόβουρτσα, σαν το οδοντικό νήμα δεν έχει!



6)Φυσικά τα ενυδατωμένα χείλη είναι απαραίτητα, γι'αυτό όποτε νιώθω ότι το χρειάζονται, φτιάχνω ένα scrub από μέλι και ζάχαρη και τα τρίβω ελαφρά. Στη συνέχεια, εφαρμόζω το αγαπημένο μου Lip Balm από Sierra Bees



7)Τέλος, το βράδυ πριν κοιμηθώ και μετά τον καθαρισμό του προσώπου μου, απλώνω αμυγδαλέλαιο και όταν ξυπνάω το πρωί, η επιδερμίδα μου είναι καθαρή και απαλή!



Εσείς τι συνήθειες έχετε την Κυριακή; 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστώ που επισκεφθήκατε το blog μου!

Δημοφιλείς αναρτήσεις