Μπλουζάκια με 3 μόνο ευρώ;

Καλησπέρα στη κοινότητα!

Πως είστε τι κάνετε; Είμαι τόσο χαρούμενη που σας άρεσε το post μου για τους λόγους που δεν αγοράζω ακριβά καλλυντικά! Δεν το περίμενα ότι θα είχε τόση μεγάλη απήχηση. Anyways! Πάμε στη νέα μας ανάρτηση που θα σας μιλήσω για την νέα εμμονή μου! 

Πρόκειται για ένα αγγλικό ηλεκτρονικό κατάστημα που πουλάει κυρίως αθλητικά είδη αλλά θα βρείτε και παπούτσια ρούχα για όλες τις ηλικίες και φύλα. Στέλνει με courrier (το δέμα έρχεται σε μια εβδομάδα) και τα έξοδα αποστολής του είναι στα 9 ευρώ. Βέβαια, έχω παράπονο καθώς πριν τον Δεκέμβρη, το κόστος αποστολής μπορεί να μειωνόταν στο ένα ευρώ αν πραγματοποιούσες αγορές άνω των 100-120 ευρώ. Απλά πλέον, βάζω όλη την οικογένεια-φίλους να ψωνίσουν μαζί μου και μοιραζόμαστε το ποσό των εξόδων αποστολής. 

 Έχω κάνει μέχρι τώρα γύρω στις 5-7 παραγγελίες (από τον Νοέμβρη) και έχω μείνει απόλυτα ικανοποιημένη τόσο από την ποιότητα όσο και από τον χρόνο αποστολής. Με το τελωνείο δεν παίζει να έχετε θέμα καθώς είναι εντός ευρωπαϊκής ένωσης οπότε comple! Έχω αγοράσει μπλουζάκια, κολάν, αθλητικές φόρμες, αθλητικά παπούτσια, παιδικά ρούχα, αντρικά και παιδικά παπούτσια...μέχρι και παιχνίδι για την βαφτιστήρα μου! Έχει τεράστια ποικιλία και αν πεις ότι θα αγοράσεις θέλει ψάξιμο για να τα δεις ΟΛΑΑΑΑ! 

Θα βρείτε πολύ γνωστές μάρκες όπως Nike, Pierre Cardin, Puma, Adidas, New Balance, Asics, AX Paris, Golddiga και πολλές ακόμα. Θέλετε να ψωνίσετε για εσάς; Για το αγόρι σας; Για το παιδί σας; Όλη η οικογένεια θα γεμίσει την ντουλάπα της με 50-100! 

Ουσιαστικά, έχει πολύ μεγάλες εκπτώσεις σε επώνυμα brands χωρίς να σημαίνει ότι είναι στοκάδικο, αφού στη πλειονότητα έχει σε όλα νούμερα! Κάθε εβδομάδα βγάζει μια προσφορά σε μια μάρκα. Για παράδειγμα πριν 3 εβδομάδες είχε γυναικεία και αντρικά αθλητικά Adidas με 22,70 ευρώ! Φυσικά το εκμεταλλευτήκαμε και έβαλα τη μαμά μου να τα αγοράσει έτσι ώστε να τα βάζω και εγώ. χαχα
Για εμένα είχα επιλέξει κάτι υπέροχα φαντασμαγορικά New Balance τα οποία με έχουν βολέψει άπειρα στη δουλειά μου που είμαι αρκετές ώρες σε ορθοστασία.

Ενδεικτικά για τις τιμές, σας δείχνω λίγα από αυτά που έχω αγοράσει μέχρι στιγμής!




Το έχω και στα δύο χρώματα, είναι βαμβακερό και απίστευτα άνετο! 


 2,99 € 15,59 


Pierre Cardin Cardin Marl T Shirt 

4,80  17,99 

Pierre Cardin Plain Polo Mens


6,00 € 23,99 €


Και τα δύο τα έχει επιλέξει το αγόρι μου και έμεινε πάρα πολύ ευχαριστημένος. Ανυπομονεί πότε θα ξαναπαραγγείλουμε!


 34,8053,99 



 Η γκάμα είναι τεράστια πραγματικά και οι τιμές ξεκινούν εξευτελιστικά χαμηλές! 

Καλά ψώνια! 

Στη περίπτωση που θέλετε να πραγματοποιήσετε αγορά, μπορείτε να πληρώσετε με paypal. Για το πως να κάνετε paypal μπορείτε να δείτε εδώ.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστώ που επισκεφθήκατε το blog μου!

Δημοφιλείς αναρτήσεις