Καλλυντικά "worth buying" (που αξίζει να αγοράσεις!)

Όλες μας έχουμε στο νεσεσέρ μας κάποια προϊόντα που δεν θα τα αλλάζαμε με τίποτα και συνεχίζουμε να τα αγοράζουμε ξανά και ξανά! 

Τα δικά μου είναι τα εξής:

Vichy Dermablend Foundation
Φυσικά και θα ξεκινούσα από ένα foundation αφού για εμένα είναι το απαραίτητο προϊόν για να έχεις μια τέλεια επιδερμίδα! Αγαπημένο μου λοιπόν το μεικ απ της Vichy που καλύπτει τις ατέλειες και με το παραπάνω και έχει εντυπωσιακή διάρκεια στην επιδερμίδα! Love it!

Sleek παλέτα σκιών Oh so Special


Αν έπρεπε να διαλέξω ανάμεσα στις σκιές που έχω στη συλλογή μου τότε σίγουρα η επιλογή θα ήταν εύκολη. Η Sleek έχει σκιές με απίστευτη απόδοση και πραγματικά worth buying αφού κοστίζει μόλις 10 ευρώ! 

Clinique primers


Τα δοκίμασα πριν ένα μήνα και έχω εξαρτηθεί από αυτά! Προσφέρουν ματ αποτέλεσμα και βελούδινη όψη. 

Barry M κραγιόν



Τα έχω ξεχωρίσει για την διάρκεια που έχουν στα χείλη αν και θα προτιμούσα να είναι περισσότερο ενυδατικά! Η τιμή τους; Μόλις 5 ευρώ!

Rimmel Stay Matte πούδρα


Δεν έχει γίνει άδικα τόσος ντόρος στα blogs για αυτή τη πούδρα. Προσφέρει φυσικό αποτέλεσμα και απλώνεται πανεύκολα! Φυσικά μεγάλο δέλεαρ αποτελεί η τιμή και αυτού του προϊόντος, αφού ανήκει στις οικονομικότερες πούδρες. 

Maybelline DreamLumi Touch Highlighting concealer


Για όσες δεν έχουν πρόβλημα με κάλυψη μαύρων κύκλων και επιθυμούν απλά να "φωτίσουν" την περιοχή κάτω από τα μάτια και όχι μόνο, προτείνω χωρίς δεύτερη σκέψη αυτό το κονσίλερ! Λατρεμένο <3

Real Techniques πινέλα


Πολύ ανθεκτικά πινέλα καλής ποιότητας! Τα έχω σχεδόν όλα αλλά προτιμώ αυτά που είναι για το πρόσωπο, κυρίως το powder brush, stippling brush, blush brush & buffing brush! Εγγύηση! Αλλά και για εσένα που τα θεωρείς κάπως ακριβούτσικα σου έχω την φθηνή εκδοχή τους. Δεν είναι απομίμηση όχι, αλλά πινέλα εξαιρετικής ποιότητας με λίγα ευρώ. 

Carmex lip balm


Πρόσφατη αγορά για εμένα, τα Carmex είναι lip balm που σου αφήνουν δροσερή αίσθηση μέντας και ενυδατώνουν τα χείλη. Σίγουρα αντικατέστησαν τα liposan! 

Maybelline Colossal mascara


Τι να λέμε τώρα...Υπάρχει καλύτερη μάσκαρα για όγκο; Δεν έχω δοκιμάσει καμία άλλη που να με αφήσει τόσο ικανοποιημένη! Την αγοράζω ξανά κ ξανά!

Clinique Chubby Sticks 


Μήνες τώρα φοράω τα μολύβια αυτά σαν σκιές ή κάτω από τα μάτια ή ακόμα σαν βάση για μια άλλη σκιά. Δεν τελειώνουν με τίποτα όμως! Αναλυτικό review για αυτά εδώ

Annie βερνίκια νυχιών


Διαρκούν πολύ πολύ πολύ... Χωρίς top coat χωρίς τίποτα! Τα βρίσκεται σε καταστήματα τύπου ένα ευρώ.

NYX jumbo eye pencils


Δυστυχώς έχω μόνο ένα αλλά δεν μπορώ να ξεκολλήσω! Έχει απίστευτη απόδοση και διαρκεί "για πάντα"!



Ποια είναι τα δικά σας must haves καλλυντικά στο νεσεσέρ σας;

*Ευχαριστώ που διαβάσατε αυτό το άρθρο*

11 σχόλια:

  1. Συμφωνώ , ειναι ολα καταπληκτικά !!!
    http://novembrebeaute.blogspot.gr
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ καλές επιλογές, συμφωνώ σε όλα! Rimmel & Sleek μεγάλα value for money!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα βερνίκια της Annie τα ανακάλυψά πρίν λίγο καιρό και είναι εκπληκτικά τρομερή απόδοση το χρώμα κρατάει μέρες και κάνουν μονο 1 ευρω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εμενα ειναι τελευταια μου ανακαλυψη!

      σιγουρα ειναι ισαξια με αλλα ακριβοτερα!

      Διαγραφή
  4. Πάρα πολύ ωραίο post! Όλα από όσα έδειξες είναι στη wishlist μου! Τώρα τα θέλω πιο πολύ :(
    youngbeautygr.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. H sleek έχει τόσες ωραίες παλέτες, δεν μπορείς να μείνεις μόνο με μία χιχιχ :)

    http://notebookofclaire.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ...
      ειναι ολες υπεροχες!

      ειδικα οι πιο γηινες αποχρωσεις!

      Διαγραφή
  6. Συμφωνώ για το Dermablend, τις παλέτες της sleek (δες και τα ρουζ τους, καταπληκτικά!!) και τα πινέλα real techniques, την πουδρίτσα της Rimmel και την Colossal της Maybelline! Γενικά μου αρέσουν οι mascara της Maybelline :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ που επισκεφθήκατε το blog μου!

Δημοφιλείς αναρτήσεις