Clinique Σκιές Chubby Stick Intense Tint

Καλησπέρα στη blog-ο-παρέα μετά από αρκετό καιρό!

Λόγω εξετάσεων δεν ήμουν σε θέση να ασχοληθώ με το blog αλλά επανέρχομαι δριμύτερη!

Σήμερα, θα σας πω την γνώμη μου για τα Chubby Sticks της Clinique. Πρόκειται για μολύβια ματιών που χρησιμοποιούνται σαν βάση σκιών και προσφέρουν αποτέλεσμα που διαρκεί. Έχω δοκιμάσει πέντε αποχρώσεις ενώ διατίθενται σε 8! Διαθέτουν βιταμίνη Ε και δεν δημιουργούν πτυχώσεις.
Πραγματικά με έχει ικανοποιήσει η απόδοση τους και ειδικά η διάρκεια που έχουν. Τις χρησιμοποιώ τόσο μόνες τους όσο και σαν βάση για να εφαρμόσω μια άλλη σκιά από πάνω. Είναι κρεμώδεις αλλά δεν γυαλίζουν. Έχουν shimmer σε ελάχιστη ποσότητα, πράγμα που με ικανοποιεί, γιατί προτιμώ τις ματ σκιές ματιών. 


Σας έχω και swatch των chubby sticks που έχω δοκιμάσει, από αριστερά προς δεξιά είναι οι εξής αποχρώσεις: 03 fuller fudge, 10 big blue, 07 pink & plent, 11 portly plum, 09 lavish lilac.


Εσείς έχετε δοκιμάσει κάτι παρόμοιο;

4 σχόλια:

Ευχαριστώ που επισκεφθήκατε το blog μου!

Δημοφιλείς αναρτήσεις