Review Bioten




Πριν λίγες ημέρες παρέλαβα ένα δεματάκι με προϊόντα της Bioten. Εδώ και δύο εβδομάδες τα χρησιμοποιώ καθημερινά και μου έχουν αφήσει πολύ καλές εντυπώσεις...

Το gel καθαρισμού είναι τονωτικό και καθαρίζει σε βάθος την επιδερμίδα. Η αλήθεια είναι πως δυσκολεύομαι να βρω διαφορές ανάμεσα σε άλλα τέτοιου είδους gel που κυκλοφορούν στο εμπόριο. Θέλω να πω πως όλα μου φαίνονται πάνω κάτω τα ίδια και κάνουν την δουλειά τους.

Όσον αφορά την ενυδατική κρέμα, έμεινα ενθουσιασμένη διότι είναι από τις λίγες κρέμες που ενυδατώνουν άλλα δεν αφήνουν λιπαρότητα στην επιδερμίδα (κάτι που φαίνεται όταν γυαλίζει η επιδερμίδα). Είναι μια ενυδατική που "διατηρεί" το δέρμα μαλακό και ενυδατωμένο όλη την ημέρα. Σίγουρα πρόκειται να την αγοράσω!

Τέλος, δοκίμασα το serum εντατικής σύσφιξης που περιέχει χαβιάρι και Ceramides. Σύμφωνα λοιπόν με την Bioten το προϊόν αυτό βοηθάει στη μείωση ρυτίδων γραμμών και έκφρασης και ακόμα περιέχει συσφικτική δράση. Προσωπικά, ακόμα δεν έχω ρυτίδες για να μπορώ να κρίνω την δουλειά που κάνει αλλά παρατήρησα ότι βάζοντας το πριν την ενυδατική, η επιδερμίδα μου ήταν πολύ πιο λεία. Η σύσταση του είναι πολύ ωραία, κάτι μεταξύ primer. Μόνο του δεν παρέχει την επιθυμητή για εμένα ενυδάτωση αλλά μαζί με την ενυδατική της Bioten είναι τέλειο!

Αυτά από εμένα!
Τα λέμε ;)

6 σχόλια:

  1. Έχω ακούσει κι εγώ πολύ καλά σχόλια για τα προϊόντα της bioten. Θέλω πολύ να τα δοκιμάσω.
    Ωραίο post!
    http://linabeautyinsider.blogspot.gr/
    Aυτό είναι το νέο μου blog..ρίξε μια ματιά όποτε έχεις χρόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι έχει "ανεβεί" πολύ σαν εταιρεία!

      έγινα μέλος στο blog σου!

      να περνάς καλά!!
      ;)

      Διαγραφή
  2. Η ενυδατική είναι η καλύτερη που κυκλοφορεί πραγματικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχω δοκιμάσει και το τζελ και την ενυδατική. το σερουμ δυστυχώς όχι. Με τα 2 πρώτα πάντως έμεινα ευχαριστημένη...
    Χρόνια Πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι ειναι πολυ καλα προιοντα και με καλη τιμη!

      χρονια πολλα κουκλα μου, οτι επιθυμεις! :)

      Διαγραφή

Ευχαριστώ που επισκεφθήκατε το blog μου!

Δημοφιλείς αναρτήσεις